December Bookhaul

Ik dacht mijn bookhaul voor december redelijk bescheiden te houden, totdat ik op 30 december besloot even naar de kringloop te gaan. Zeventien boeken later stond ik weer buiten. Daarnaast heb ik vijf boeken gekocht en vier gekregen van de sint! Ik zou met liefde zeggen dat ik de volgende maanden op een book-buying-ban ga, maar dan zou ik liegen 😉
(Alvast excuses voor mijn slechte foto’s maar het werd al donker en ik had haast!)

20170101_155957

Ik had drie boeken via bookdepository besteld. A darker shade of magic bij V. E. Schwab waar ik echt super nieuwsgierig naar ben. Ook bestelde ik met fikse korting Lola and the boy next door en Isla and the happily ever after van Stephanie Perkins. Ik vond Anna and the French Kiss echt heerlijk dus ik ben nieuwsgierig naar haar andere twee boeken.

20170101_160102

Van de sint kreeg ik vier boeken en een tijdschrift over Harry Potter. Ik kreeg Harry Potter and the chamber of secrets – the Illustrated edition, hij is zo super mooi. Daarnaast kreeg ik De Vergeten Tombe van Kate Mosse, Een fakkel tegen het Duister (Deel twee van Vuur en As!) en De Chemicus van Stephenie Meijer.

20170101_160358

Van de Sint kreeg ik ook nog het US Collector’s Edition over Harry Potter en Fantastic Beasts en later nam een vriend van mijn moeder nog een tijdschrift mee over Harry Potter. Ik vond beide echt heel erg leuk.

Nadat ik in Amsterdam een afspraak had besloot ik nog even bij de American Bookstore langs te gaan. Ik nam Across the Universe van Beth Ravis mee uit de sale en kocht daarnaast Rebel in the Sands van Alwyn Hamilton. Ik heb al zo vaak met dit boek in mijn handen gestaan en nu besloot ik hem toch mee te nemen. Daarnaast hadden zij een soort catalogus met boeken die in januari, februari en maart uitkomen. Deze mocht je gratis meenemen als je een boek kocht.

20170101_160500

En toen ging ik nog even langs de kringloop… ik kocht
Dromenvanger van Unni Lindell
Room van Emma Donoghue
Band of Brothers van Stephen E. Ambrose
Citizen Soldiers van Stephene E. Ambrose
De laatste Tsaar van Edward Radzinsky

20170101_160545

En…
Cruciale Keuzes van Hillary Clinton
The Circle van Dave Eggers
Het Venetiaans Bedrog van Steve Berry
De Erfenis van de Tempeliers van Steve Berry

20170101_160613

En met de volgende twee boeken ben ik echt heel blij. Ik kwam een recensie over het eerste tegen op de blog van Marcia van Oog van de Toekomst en werd heel nieuwsgierig(haar recensie kun je hier vinden). Nu heb ik beide delen.
De Oversteek en De Twaalf van Justin Cronin.

20170101_160700

Als laatste nam ik zes delen mee uit de Black Dagger Brotherhood serie van J. R. Ward. Hier heb ik al zoveel over gehoord en het klinkt echt als een serie voor mij.

En wat hebben jullie gekocht in December?

Plaats een reactie