Fairyloot Mei

Ik bestelde voor het eerste een boekenbox en ik had al een tijdje mijn oog op een Fairyloot box. Fairyloot heeft altijd een fantasy boek in de box zitten en 5 tot 6 goodies erbij. Tot nu toe vond ik geen een box van hen teleurstellend en besloot ik voor mei een gokje te wagen. En ik ben zo blij met mijn gokje want wat een ontzettend toffe box.

Het thema is Warriors & Legends

20170521_182512

Het eerste wat je tegenkomt als je de box opent is de spoilercard die ik pas heb gelezen nadat ik de box volledig had uitgepakt.

20170521_182331

Daarna kwam ik dit best wel grote boxje tegen. Het is thee! Ik vind dit een hele grappige, eigen toevoeging. Daarnaast ook ontzettend nuttig en bruikbaar. Het is thee van The Tea Leaf Co: het is een exclusieve groene thee met hints van lychee en mint genaamd Warriors & Legends. Ik vond de geur wel erg sterk maar ik ga zeker een kopje thee hiervan maken.

20170521_182348

Vervolgens kwam ik deze kaars tegen. Hij ruikt erg fijn, niet te sterk. Hij is van In the wick of time en er zijn twee soorten: Mist en Flame. Ik heb Mist gekregen. Er zijn dus twee verschillende geuren, beide zijn door de auteur van het boek bedacht. En schijnbaar passen ze erg goed in het boek. Ik ben gek op boekige kaarsen dus ik ben hier erg blij mee.

20170521_182402

Celtic sokken! Erg leuk gedaan. Deze sokken zijn exclusief gemaakt voor Fairyloot en hebben een Keltisch patroon. Ik moet ze alleen nog passen maar ik heb gelukkig niet zulke grote voeten. Ik vind het erg leuk bedacht.

20170521_182436

Er blijkt een extra boekje in deze box te zitten. World mythology in Bite-sized Chunks dor Mark Daniels. Hierin staat van alles over verschillende mythologieën, zo komen onder andere de Noorse en de Egyptische mythologie voorbij. Erg leuk en interessant.

20170521_182424

Vervolgens pakte ik deze veer pen uit de box. Leuke toevoeging en hij schrijft lekker.
Daarnaast blijkt er een bonus item in deze box te zitten en dat in dit exclusieve leesfragment van Naondel door Maria Turtschaninoff. Ik heb laatst haar eerste boek, Maresi, gelezen en ik was zo positief verrast door dat boek. Ik hoop dat Clavis ook Naondel gaat uitgeven. Wel een fijn bonus item.

20170521_182501

Een houten boekenlegger, altijd goed. Dit is een boekenlegger met een quote van Lord of the Rings erop. Ik vind zowel de boeken als de films echt schitterend en ben daarom erg blij met deze mooie dunne maar stevige boekenlegger.

En dan waar het eigenlijk om draait: het boek!

20170521_182606

Er zaten twee boekenleggers in: één met een quote van het boek en één met de voorkant van de spoilerkaart erop. Uiteraard zat er ook weer een fairyscoop bij.

20170521_182642

Yes, het boek is Flame in the Mist van Renée Ahdieh. Er zat een kaart met brief van de schrijfster en een handtekening bij. De handtekening heb ik al in het boek geplakt. Dit is het boek waar ik hoopte en ik ben ontzettend blij.

20170521_182657

Ik vind dit echt een schitterende box en ben zo ontzettend blij dat ik deze heb besteld. Ik ga in de toekomst absoluut vaker een box bestellen. Er zaten maar liefst zeven items in. De items zelf zijn erg divers en mooi passend in het thema.

20170521_183414

Geef een reactie

