2017: leesdoelen #1

Het jaar 2016 loopt ten einde en het wordt tijd om vooruit te kijken naar het jaar 2017! Ik heb voor mezelf meerdere leesdoelen gesteld in 2017.

#1 Leeschallenges
Ik doe dit jaar mee aan de Boekenbingo van The Book Diaries en aan de BooksEverAfter ABC van de BooksEverAfter goodreads groep.

boekenbingo-2017

2017 BooksEverAfter ABC:
Afgrijselijk einde
Buddyread
Coverlove
Diversiteit (LGBT+ / geloof / etniciteit etc. speelt grote rol)
Eerste letter van je naam in de titel
Favoriete auteur
Groen in de cover
Hoge verwachtingen
Ik-perspectief
Januari (verschenen in / in deze maand gelezen / speelt zich af in deze maand)
Koningshuis
Lenteboek (verschenen in / speelt zich af in / geeft lentegevoel)
Mama speelt een rol
Nummer in de titel
Ontzettend dik = 500+ blz
Prins op het witte paard (bookboyfriend!)
Quick read
Reizen
Standalone
Tenenkrommend personage
Uitermate teleurstellend
Vervolg
Wacht wat gebeurde daar in hemelsnaam!? (plottwist!)
X = geweldige kusscene
YESSS, eindelijk dit boek in handen
Zonder lovetriangle

Daarnaast vind ik de SugarPop Reading Challenge 2017 ook een enorme uitdaging maar de kans dat ik deze haal is erg lastig!
sugar-pop-reading-challenge

#2 Goodreads Challenge
screenshot_20161229-152855

Ik twijfel enorm op welk aantal ik mijn Goodreads challenge zal zetten. 2017 zal een druk jaar worden ook omdat ik een half jaar full-time stage ga lopen, dat wordt best pittig. Daarnaast wil ik ook wat dikke boeken gaan tackelen die minimaal 600 pagina’s zijn dus dat zal ook wat tijd gaan kosten. Tevens wil ik ook wat boeken gaan herlezen! Dit jaar stond mijn doel op 70 boeken en las ik uiteindelijk meer dan 110 nieuwe boeken(precieze aantal weet ik nog niet want ik hoop nog twee boeken uit te lezen). Uiteindelijk heb ik besloten mijn goal op 80 nieuwe boeken te zetten.

Dit zijn niet mijn enige twee doelen, morgen en overmorgen komen de overige leesdoelen online!

Wat zijn jullie doelen voor 2017?

Geef een reactie

