Shadows

Shadows – Jennifer L. Armentrout

Uitgeverij: Entangled Publishing
Jaar: 2012
Genre: Fantasy
Bladzijdes: 142
Bindwijze: E-book
Serie: Lux #0.5
Waardering: 3.5 ster

shadows

The last thing Dawson Black expected was Bethany Williams. As a Luxen, an alien life form on Earth, human girls are…well, fun. But since the Luxen have to keep their true identities a secret, falling for one would be insane. Dangerous. Tempting. Undeniable.
Bethany can’t deny the immediate connection
between her and Dawson. And even though boys aren’t a complication she wants, she can’t stay away from him. Still, whenever they lock eyes, she’s drawn in. Captivated. Lured. Loved.
Dawson is keeping a secret that will change her existence…and put her life in jeopardy. But even he can’t stop risking everything for one human girl. Or from a fate that is as unavoidable as love itself
(Goodreads)

Ik was op zoek naar een kort boek voor tussendoor, in verband met mijn scirptie-opzet-deadline en kwam uit bij dit boek. Dit is de prequel die zich afspeelt voor Obsidian en het focust zich op de broer van Daemon en Dee, Dawson!

Eén van de eerste dingen die mij opviel is dat Dawson een stuk vrolijker is dan Daemon. Het was leuk om de verschillen tussen de twee broers te zien. De Dawson die je later leert kennen is een totaal andere Dawson dan de Dawson in Shadows. In dit boek is Dawson echt een fantastisch personages. Ook Bethany leer je beter kennen en daardoor kreeg ik vooral medelijden met haar familie die haar zo plots kwijtraken. Bethany is lief, gewoon lief en aardig. Vanuit Daemon kregen we ook een paar hoofdstukken, ik vind Daemon zo leuk!

Het verhaal zelf was leuk, maar niet genoeg. Het had nog wat langer mogen duren, zodat we ook konden leren hoe Dee en Daemon met het verlies om gingen. Toen ik de laatste pagina omsloeg wilde ik gewoon meer. Ondanks dat het een prequel is, zou ik het boek niet lezen voor Obsidian. Wel is dit boek een absolute must-read voor de Lux-fans!

Geef een reactie

