The Deal

The Deal – Elle Kennedy

Uitgeverij: CreateSpace Independent
Jaar:
2015
Genre:
New Adult
Bladzijdes:
328
Bindwijze:
E-book
Serie:
Off-Campus #1
Waardering:
4.5 ster

the-deak

She’s about to make a deal with the college bad boy… 
Hannah Wells has finally found someone who turns her on. But while she might be confident in every other area of her life, she’s carting around a full set of baggage when it comes to sex and seduction. If she wants to get her crush’s attention, she’ll have to step out of her comfort zone and make him take notice…even if it means tutoring the annoying, childish, cocky captain of the hockey team in exchange for a pretend date.

…and it’s going to be oh so good. 
All Garrett Graham has ever wanted is to play professional hockey after graduation, but his plummeting GPA is threatening everything he’s worked so hard for. If helping a sarcastic brunette make another guy jealous will help him secure his position on the team, he’s all for it. But when one unexpected kiss leads to the wildest sex of both their lives, it doesn’t take long for Garrett to realize that pretend isn’t going to cut it. Now he just has to convince Hannah that the man she wants looks a lot like him. (Goodreads)

Nadat ik ergens een goede recensie over dit boek voorbij zag komen, werd ik toch wel nieuwsgierig. Vooral omdat er gezegd werd dat dit boek meer humor bevatte dan de gemiddelde New Adult. Tevens klonk “she’s about to make a deal with the college bad boy… and it’s going to be oh so good” intrigerend.

Ik geloof dat ik verliefd ben, op het boek, op de serie, op Garrett. Vanaf de eerste pagina was ik hooked. Dit verhaal heeft mij volledig van mijn sokken geblazen. Ik heb tot 4 uur ’s nachts wakker gelegen omdat ik het boek moest uitlezen. Het was zo vreselijk verslavend!
Kennedy heeft een heerlijke, vlotte schrijfstijl waardoor je door het verhaal heen vliegt. De humor in dit boek is echt fantastisch, ik heb soms echt hardop om dit boek moeten lachen zo leuk vond ik het. Vooral een bepaalde scene in de kleedkamer vond ik hilarisch. De mensen die dit boek hebben gelezen weten vast wel waar ik het over heb. Hoewel dit boek tot het New Adult genre behoort en ook zware onderwerpen niet uit de weg gaat, Garrett en Hannah hebben beide zo hun eigen demonen, voelden deze onderwerp niet zo zwaar aan als ze bij de gemiddelde new adult boeken wel voelden. Ik denk dat dit komt door de manier waarop zowel Garrett als Hannah met hun demonen omgaan. Het is knap dat hoewel het hartverscheurend is wat hen is overkomen, het niet al te zwaar aanvoelt en daardoor het hele verhaal gaat overnemen. Wat tevens erg fijn is, is dat je vanuit beide perspectieven het verhaal leest. Ze leer je allebei de hoofdpersonen goed kennen.

Hannah & Garrett vond ik beide fijne personages waar je wel om moest gaan geven. Ik vond het fijn dat het even duurde voordat ze voor elkaar vielen en dat het nog langer duurde voordat ze het ook toegaven. Er was geen sprake van instant-love, prettig voor de verandering. Beide personages zijn ontzettend leuke personages met een uitgewerkt karakter. De chemie tussen hen spat van de pagina’s af. Het gaat niet alleen om hun liefde maar ook de vriendschap die daarbij hoort zit goed in elkaar. Tevens zijn hun vrienden erg leuk. Vooral Garretts huisgenoten zijn erg leuk.

Kortom, The Deal is een heerlijke new adult die een grote glimlach op je gezicht achterlaat. Hannah & Garrett waren echt heerlijke personages waarbij de chemie van de pagina’s afspat. Kennedy heeft een heerlijk, verslavende schrijfstijl met een goede dosis humor! Zodra ik het boek uit had wilde ik eigenlijk gelijk opnieuw beginnen.

3 thoughts on “The Deal

Geef een reactie

