Mijn-laatste-zes-weken-van-2016-TBR

2016 duurt nog maar zes weken!!! De afgelopen weken besefte ik dat ik meer boeken uit mijn eigen boekenkast wil lezen aangezien het aantal ongelezen boeken schrikbarend hoog is. Nee, ik weet niet precies hoeveel het er zijn en ik wil ook niet weten hoeveel het er zijn! (Iets met te confronterend) Maar goed, met nog zes weken op de klok heb ik daarom zes boeken uit mijn eigen boekenkast gekozen die ik nog per se dit jaar wil uitlezen! Natuurlijk hoop ik op meer, maar met ook nog boeken op mijn e-reader en boeken van de bibliotheek is dit goed begin.

20161120_194004

  • Het Zwarte Hart – Stephanie Garber
    Dit boek ontving ik van Luitingh Sijthoff omdat ik onderdeel ben van het VIB YA – lounge team. Ik zit nu op ongeveer 200 bladzijdes. Het verhaal is echt heel gaaf, ik heb alleen wat problemen met Scarlett. Dit boek ga ik sowieso snel uitlezen.
  • 4 vriendinnen voor altijd – Ann Brashares
    In dit boek ben ik ook al bezig en ben ik halverwege. Dit boek is een re-read omdat ik afgelopen jaar de eerdere drie boeken ook al herlas. Stiekem hoop ik dit jaar ook nog aan deel vijf toe te komen maar dat is even afwachten.
  • Ontworteld – Naomi Novak
    Nog een boek waarin ik al ben begonnen maar heb weggelegd omdat ik op vakantie ging. Dit boek moet echt uit dit jaar.
  • Het Huis van Hades – Rick Riordan
    Ik wil ontzettend graag door met deze serie aangezien ik echt groot fan ben van Riordan. Ik kocht laatst ook Het Verborgen Orakel maar dan moet ik dus eerst maar eens de Helden van Olympus serie uit gaan lezen.
  • Harry Potter and the Cursed Child
    Ik heb dit boek ontzettend lang afgehouden maar nu merk ik dat ik veel te nieuwsgierig ben en moet weten hoe dit verhaal gaat. Snel lezen dus! Mijn verwachtingen zijn niet erg groot omdat het niet officieel door Rowling is geschreven maar zij slechts aanwijzingen heeft gegeven.
  • Erfenis – Christopher Paolini
    Afgelopen jaar herlas ik de eerste drie delen zodat ik eindelijk dit boek kon lezen. Ik was namelijk ontzettend veel vergeten van de eerste drie delen. Nu mijn geheugen is opgefrist kan ik eindelijk deze serie afsluiten. Deze serie is nu al één van mijn favoriete series ever!

Welke boeken willen jullie nog lezen voordat 2016 afloopt?

Geef een reactie

