Verjaardagsbookhaul

Oké, mijn verjaardag was eind augustus maar ik vierde het eind september en de meeste boeken kwamen in oktober binnen. Deze haul heeft alsnog even op zich laten wachten omdat ik twee weken geen internet had… maar hier is dan eindelijk mijn verjaardagsbookhaul!

20161104_163158

Van mijn beste vriendin kreeg ik het kookboek: Midsummer truly love to cook book. Er staan heerlijke recepten in. Elk jaar krijg ik van haar een kookboek en deze is echt een plaatje. Van mijn moeder kreeg ik Hitler: de biografie. Deze biografie is maar liefst 1200 pagina’s dik, ja dit boek houdt mij wel eventjes bezig. Van een vriend kreeg ik Riphagen. Ik ben erg benieuwd naar het leven van deze man, zeker nadat ik de film had gezien.

20161104_163357

Vervolgens kreeg ik ook nog een hele stapel cadeaubonnen. Na enorm lang twijfelen koos ik voor deze zes boeken. Schaduwliefde staat niet op deze foto omdat ik het boek aan mijn moeder heb uitgeleend. Dit boek heb ik ondertussen al uit en vond ik zeer goed, de recensie vindt je hier. The Novice zag ik op verschillende blogs voorbij komen. De cover vind ik erg aantrekkelijk en het verhaal spreekt mij aan. Onbereikbaar stond al op mijn verlanglijstje voordat het boek uitkwam. Ik ben verliefd op deze schrijfster geloof ik, haar boeken zijn echt fantastisch. Binnenkort komt er een recensie online van dit prachtige boek. Het verborgen orakel is het eerste deel van een nieuwe serie van Rick Riordan. Hij was in de aanbieding dus ik moest hem hebben. Nu moet ik echt de laatste twee delen van de Helden van Olympus uit gaan lezen. Over The Wrath and the Dawn heb ik zoveel goede verhaal gehoord en ik wilde dit boek heel graag in hardcover hebben, hij is zo mooi. Als laatste kocht ik Truthwitch. Ook deze cover is om verliefd op te worden zo mooi. Daarnaast spreekt het verhaal mij enorm aan.

Ik ben echt super blij met deze boeken. Welke moet ik nu gaan?

Geef een reactie

