Boekenbuit September

Afgelopen maand zijn er ontzettend veel boeken binnengekomen. Zo ging ik onder andere naar het Boekenfestijn in Utrecht, wat altijd levensgevaarlijk is voor zowel mijn portemonnee als mijn boekenkast. Daarnaast kreeg ik een paar boeken en kocht ik ook nog een paar boeken los.

20161005_153327.jpg

De boeken van het boekenfestijn:

  • New York winter’s tale – Mark Helprin
  • … toch raakt de zee niet vol – Elie Wiesel
  • Het zwijgen van Jan Karski – Yannick Haenel
  • A King’s Ransom – Sharon Penman
  • Wideacre – Philippa Gregory
  • The Favored Child – Philippa Gregory
  • Meridon – Philippa Gregory
  • King of Ithaca – Gleyn Iliffe
  • The Song of Achilles – Madeline Miller
  • Vlam van Zeven Wateren – Juliet Marillier

20161005_153049

Zoals ik al vertelde in mijn blogje over de signeersessie van Jenny Han kocht ik daar twee boeken: The Leaving en And I Darken. The Leaving is uit dus daar kunnen jullie binnenkort een blog over verwachten.
Een vriendin had voor mij twee boeken uit Londen meegenomen: The Assassin’s Blade en A Court of Mist and Fury beide van Sarah J. Maas. The Assassin’s Blade las ik eind september uit en ook daar zal binnenkort nog een recensie over verschijnen. Ik kan alvast verklappen dat ik dit boek ergens beter vond dan Throne of Glass.
Tevens kreeg ik twee boeken. De eerste, De Kleermaakster van Dachau, won mijn oma via de vriendenloterij(ofzoiets). Het tweede boek, De fotograaf van Auschwitz, kreeg ik van mijn opvolger nadat ik was uitgehamerd als penningmeester van mijn studievereniging.
Via bol.com kon ik goedkoop tweedehands aan Harry Potter and the Cursed Child komen. Kan ik eindelijk mijn eigen mening hierover gaan vormen.

Zoveel boeken!!!! Het was een beetje genant omdat dit eigenlijk nog niet alles is. Voor mijn verjaardag kreeg ik ook een boek en €70 euro aan boekenbonnen die ondertussen verzilverd zijn. Deze boeken zal ik binnenkort bespreken tijdens een aparte blog. Hier stonden al genoeg boeken in 😉

Welke boeken hebben jullie kunnen toevoegen deze maand?

Geef een reactie

