Signeersessie: Jenny Han

20160923_195634.jpg

Op vrijdag 23 september was Jenny Han in Rotterdam aanwezig bij boekhandel Donner om haar boeken te signeren. Aangezien mijn zusje sinds kort in Den Haag woont was het een goede combinatie trip. Ik heb To all the boys I’ve loved before (recensie) gelezen toen ik in Spanje woonde. Mijn plan was om afgelopen weken P.S. I still love you te lezen maar andere boeken drongen voor 😉
Het event begon om 19.00 uur en ik was er om kwart voor zeven. Het zat toen al behoorlijk vol en ik zat een beetje achteraan aan de rechterkant. Het eerste half uur werden er vragen gesteld. Eerst door de uitgeverij, daarna door mensen uit het publiek.
Jenny Han is een grappige vrouw maar ook een beetje awkward. Ik vond het leuk om te leren dat zij zelf vroeger ook liefdesbrieven schreef aan haar liefdes, alleen zijn die van haar nooit verzonden. Daarnaast vertelde ze dat ze nu bezig is met deel drie in de serie en dat er punten nog niet vaststonden. Eén meisje vroeg bijvoorbeeld of we meer over de moeder van Lara Jean konden leren. Han zei dat ze dit misschien mee zou nemen in het boek. Dus wie weet 😉

20160923_190658.jpg
Vragen stellen aan Jenny Han

Doordat ik dit pas een week later schrijf ben ik alweer een hoop vragen vergeten. Wat ik wel grappig vond is dat ze foto’s/fimpjes en selfies van de groep maakte voor op snapchat en instagram. Ze bracht het op een hele grappige manier.

20160923_195433

20160923_195450

Rond half acht werd het tijd om in de rij te gaan staan en godzijgedankt werd de rij aan de rechterkant gevormd waardoor ik vrij vooraan stond. Joepie. (Toen ik bij Kiera Cass was, heb ik twee uur in de rij gestaan). Het moment met Jenny was vrij kort, maar ik vond het absoluut heel leuk om haar te ontmoeten.

20160923_195458
Ik en Jenny Han
20161001_204210.jpg
Mijn gesigneerde boeken =)

Daarna ben ik nog even de boekenwinkel ingegaan. En die Engelse afdeling van Young Adult!!!!!!!!!!!!!!!! Wauw, het is maar goed dat ze die niet in Groningen hebben anders was ik nu waarschijnlijk echt blut! Wel kon ik het niet laten om twee boeken mee te nemen. The Leaving van Tara Altebrando. De cover en de achterflap spreken mij ontzettend aan. Ik kwam er gister achter dat deze binnenkort ook in het Nederlands gaat verschijnen. Het andere boek is And I Darken van Kiersten White. Die cover!!!!!!!!! Ik heb dit boek al vaak op instagram voorbij zien komen en ik ben verliefd. Daarnaast lijkt het verhaal mij ook goed.

Ik wil graag Uitgeverij Moon bedanken voor het naar Nederland halen van Jenny Han en boekhandel Donner voor deze signeersessie!

20161001_204056
Mijn nieuwe boeken gekocht bij Donner

 

Geef een reactie

