Een nieuwe start

Mijn laatste blogpost stamt van november 2015! Wow dat is veel te lang geleden. Ik had het erg druk met mijn studie en mijn bestuursjaar. Voor lezen had ik nog genoeg tijd, maar het bloggen schoot er helaas bij in.
Ik merkte echter wel hoe erg ik het heb gemist en ik ga weer opnieuw beginnen.
Wel heb ik besloten het langzaam weer op te pakken. Dus hoeveel artikelen er zullen verschijnen per week, geen idee. Ik ben nog heel erg bezig met wat ik precies allemaal wil maar de focus zal op boeken liggen, want daar ligt nou eenmaal mijn passie. In ieder geval kunnen jullie weer artikelen gaan verwachten.

Liefs,

Roos

tumblr_mbrccsiqh91ri1rxbo1_500

Geef een reactie

