Wrap – up: November

Wrap up

November zit er alweer op en veel te snel. Nog maar een maandje en dan is 2015 alweer voorbij. Waarom zo snel???? Maar goed, eerst nog even terug naar november. Ik las acht boeken, waar ik niet heel ontevreden over ben maar ook niet super tevreden. Ik weet dat het er meer hadden kunnen zijn.

prachtige rampspoed.jpg mrs maddox.jpg helen of troy.jpg

Ik begon de maand met een boek dat ik al eens had gelezen maar ik had plots zoveel zin om het nog een keer te lezen! Prachtige Rampspoed is één van mijn favoriete new-adult boeken, en ook één van de eerste die ik las. Ik ben groot fan van Travis Maddox. Hij is één van mijn favoriete fictional boyfriends. Vervolgens las ik Mrs Maddox uit, een hele korte novelle die zich afspeelt na een prachtige rampspoed. Daarna las ik eindelijk Helen of Troy (recensie) uit. Een schitterende, wel wat dikke, roman over het leven van Helena van de Troje, the face that launched a thousand ships.

hp the creature vault.jpg the prelude of ella.jpg

In de bus naar Luxemburg en terug las ik The Prelude of Ella and Micha. Lekker makkelijk voor op zo’n reis. Ik vond het niet super bijzonder en kwam dan ook niet verder dan 3.5 ster. Ik blijf wel groot fan van Jessica Sorensen. Hierna las ik, later dan gepland, Harry Potter: the creature vault waar nog een recensie van komt. Ik wou hem graag met foto’s erbij posten maar ik was tijdelijk mijn SD-kaart kwijt. Emmy & Olivier kwam hierna, en dat is mijn favoriete boek van november. Zo vreselijk goed!

emmy en olivier.jpg faking it zin

Faking it (recensie) kwam ik bij toeval tegen bij de bibliotheek en kon ik dan ook niet laten liggen. Losing it vond ik niks maar Faking it was velen malen beter dan Losing it. Nu ben ik toch wel nieuwsgierig geworden naar deel drie. Ik eindigde de maand met Zin (recensie). Een roman van Nederlandse bodem die ik echt heel goed vond.

Emmy en Olivier was mijn favoriete boek deze maand. Het gelezen boeken in totaal komt op 92 boeken. Het zou zo ontzettend vet zijn als ik de 100 gelezen boeken haal dit jaar!

Wat was jullie favoriete boek van november?

2 thoughts on “Wrap – up: November

Geef een reactie

