To-Be-Read: November

TBR

En zo zijn we alweer in november belandt!!! NOVEMBER, wow wat gaat de tijd toch snel. 2015 nadert zijn einde, oké dat klinkt cliché maar het gaat echt snel. November, veel activiteiten voor bestuur, nog een tentamen, studie en vooral veel sociale aangelegenheden. Ik heb besloten mijn To-Be-Read wat in te korten. Ik heb besloten vijf boeken erop te zetten die ik absoluut wil lezen, en voor de rest zie ik het deze maand wel.

IMG_0179

  • Helen of Troy – Margaret George
    Op het moment van maken ben ik al 56% gevorderd in dit boek en ik vind het echt een heerlijk boek. Het verteld het verhaal vanuit het oogpunt van Helena van Troje! Van haar vroege jeugd tot aan haar dood. En ik vind het echt heel goed gedaan!
  • The Gospel of Loki – Joanne Harris
    Ja, wederom weer dit boek maar deze maand ga ik hem echt uit lezen!!!! Echt waar
  • Emmy & Olivier – Robin Benway
    Na wat recensies gelezen te hebben ben ik toch nieuwsgierig geworden naar dit boek! En laten ze hem nou bij de bieb hebben =D
  • Portret van een vrouw – Jojo Moyes
    In dit boek ben ik vorige maand al begonnen maar het moest terug! Nu snel uitlezen maar 😉
  • In de schaduw van de raaf – Anthony Ryan
    Een nieuwe fantasy serie, ja daar ben ik altijd wel voor in. Lekker dik, en het begin was gelijk een goed begin aangezien ik al een hoofdstuk heb gelezen.

Wat gaan jullie lezen deze maand?

One thought on “To-Be-Read: November

Geef een reactie

