Wrap-up oktober => #Boektober

Wrap up

Wow, oktober zit er alweer op. Qua lezen begon deze maand slecht voor mij en schoot ik voor mijn gevoel weinig op, maar aan het einde van de maand maakte ik een super inhaal slag. Want tentamens zijn altijd er goed voor mijn leesgedrag. Ik ben absoluut niet sociaal namelijk tijdens het leren en als ik even pauzeer lees ik erg graag een boek ter ontspanning. Ik kan daar zo ontzettend van genieten, nadeel is wel dat ik soms iets langer doorlees dan gepland. Oeps! Maar goed, in totaal las ik deze maand 10 Boeken! Daarnaast las ik 150 bladzijdes van Portret van een vrouw en 30 procent in het boek Helen. Een prima leesmaand!
Zeker in het kader van #Boektober! Ik had acht boeken op mijn To-Be-Read(hier) staan, dat aantal ben ik dus voorbijgegaan. Van de acht boeken die ik op mijn lijstje heb staan, heb ik er vijf gelezen. Dus ik heb me ook prima aan mijn lijstje gehouden, wat best bijzonder is voor mijn doen!

de oogappel  vertrouw me slammed

Ik begon de maand met De Oogappel, het laatste deel in de trilogie van Su Quinn. Ik heb er ontzettend van genoten en het einde was best heftig. Heel wat schokkender dan Vijftig Tinten Grijs in ieder geval. Vervolgens las ik nog een trilogie uit door Vertrouw me (recensie) uit te lezen. Wauw, wat een schitterende serie. Een waardig slot van een mooie serie. Vervolgens begon ik een nieuwe trilogie: Slammed van Colleen Hoover. Iemand op Goodreads had geschreven dat als je het concept van leerling verliefd op docent relatie ontzettend goed in dit boek werd beschreven, in tegenstelling tot Losing It(wat ik niet een heel goed boek vond). Colleen Hoover schrijft echt ontzettend goed en Slammed heeft me wederom verrast.

de thuiskomstde lange tocht studie van gif

Over De Thuiskomst(recensie) deed ik wel een tijdje maar wat een mooi boek. Ik vind het bijzonder hoe Manfredi zich de stijl van Homerus heeft eigen gemaakt. Hierna las ik De Lange Tocht omdat ik, nadat ik de film had gezien, toch wel nieuwsgierig was geworden naar het boek. Nog een aanrader die ik via blogs heb gevonden, was Studie van Gif. Mijn verwachtingen waren niet bijzonder hoog, maar ik vond het echt een schitterend leuk boek. Dat smaakt zeker naar meer.

ik zal je vindne grey throne of glass

Eindelijk las ik weer eens een oorlogsroman die zich op Nederlandse bodem afspeelt, ook al is Ik zal je vinden(recensie) geschreven door een Amerikaanse schrijfster. Tussendoor was ik ook al bezig met Grey (recensie), wat ik echt een heel slecht boek vond maar toch uitlas. Tevens las ik Throne of Glass eindelijk uit en ik snap niet waarom ik dat boek in godsnaam zo lang heb laten liggen want het is echt een ijzersterk boek. Ik heb gelijk deel drie besteld, ook al moet ik in deel twee beginnen.

koffie verkeerd

Ik eindigde de maand met een dun boekje: Koffie Verkeerd(recensie). Een leuke roman voor tussendoor maar niet bijzonder.

goodreads november update

Zoveel mooie boeken heb ik deze maand gelezen. In totaal staat de teller nu op 84 boeken, waarvan 75 nieuwe boeken zijn. Slammed, Vertrouw me, Studie van Gif en Throne of Gass vond ik schitterende boeken waar ik zo enorm van heb genoten deze maand. Grey daarentegen was mijn minste favoriete boek. Tevens probeer ik voor mezelf meer series uit te lezen, wat mij deze maand prima is gelukt door drie series uit te lezen. Alleen ben ik ook weer met vier series begonnen, oeps 😛 #Boektober was ontzettend succesvol voor mij!

Wat is jullie favoriete boek wat jullie in oktober hebben gelezen?

Geef een reactie

