TBR Oktober & #Boektober

TBR

Het is weer tijd voor een nieuwe To-Be-Read! Deze maand combineer ik het ook met #Boektober, waarin je jezelf uitdaagt om zoveel mogelijk te lezen. Meer zelfs dan normaal. Ik wil deze maand ook vooral een paar boeken uitlezen waarin ik al een tijdje bezig ben!

IMG_0079

  • Throne of Glass – Sarah J. Maas (Hier ben ik (nog steeds) in bezig)
  • The Gospel of Loki – Joanne Harris (Hier ben ik ook in bezig)
  • Vertrouw me – Tahereh Mafi (Deze verwacht ik al eerste uit te lezen want deze moet erg snel terug naar de bibliotheek!!! Altijd een goede stok achter de deur als je een boek wilt/moet uitlezen)
  • Studie van Gif – Maria Snyder
  • Ik zal je vinden – Monica Hess
  • Harry Potter The Creature Vault (Oktober, Halloween, wel toepasselijk dacht ik zo)
  • De Killing – David Hewson
  • De Oogappel – Su Quinn (Staat niet op de foto, maar op mijn e-reader)

Het is een pittige challenge, zeker omdat studie en bestuur een hoop tijd innemen maar ik houd wel van een challenge!

Welk boek staat in jullie top die jullie deze maand willen gaan lezen?

One thought on “TBR Oktober & #Boektober

Geef een reactie

