Druk, druk, druk…

druk

Zoals jullie misschien wel hebben gemerkt is het de afgelopen tijd erg rustig geweest op mijn blog. En dat komt doordat ik twee weken geleden officieel ben geïnstalleerd als penningmeester van mijn studievereniging. Wat super leuk is, maar ook super druk!
Zo zijn wij als bestuur op het moment druk bezig met commissiesollicitaties. De vereniging heeft 20 commissies die allemaal gevuld moeten worden. Mensen kunnen solliciteren op een top drie en vervolgens gaan we een gesprek met hen aan.
Op zich valt de hoeveelheid sollicitaties die ik moet afnemen mij nog mee. Ik heb maar twee commissies, maar het is best intensief.
Daarnaast moet ik ook het financiële plaatje van de vereniging regelen, gaan wij naar constitutieborrels van andere verenigingen om kennis te maken met hun bestuur en moeten wij natuurlijk ook naar de activiteiten van onze verenigingen!
Wat allemaal super leuk is maar ook druk, omdat ik natuurlijk ook nog moet studeren! En daarbij schiet het bloggen en het lezen er een beetje bij in, helaas.
Maar ik krijg het eindelijk wat rustiger, of er komt meer ritme in, dus ik kom wat meer aan mezelf toe!

Zijn jullie actief bij een vereniging?

Geef een reactie

