SSS: Super 6 meest gelezen auteurs

Bookbabbles heeft haar Super Six Saturday weer geüpdate! De volledige lijst vindt je hier. Vandaag is het thema je top 6 auteurs die je het meest hebt gelezen!

karinslaughter

  1. Karin Slaughter – 14 boeken
    Ik heb maar liefst 14 boeken van haar gelezen. Alleen haar allernieuwste boek, Mooie meisjes, heb ik nog niet gelezen maar ik hoop daar snel verandering in te kunnen brengen aangezien ik verslaafd ben aan haar boeken.
  2. K. Rowling – 10 boeken
    Ik heb alleen Zwerkbal door de jaren heen en Fabeldieren en waar ze te vinden niet gelezen. Ik heb ook de boeken toegevoegd die ze schreef onder het pseudoniem Robert Galbraith. Ik ben erg benieuwd naar het nieuwste boek dat in oktober/november uitkomt.
  3. Philippa Gregory – 8 boeken
    Zoals je waarschijnlijk al weet ben ik fan van haar Gregory en recenseerde ik al een deel van haar boeken. Ik heb weliswaar nog niet alles gelezen, maar met 8 kom ik een eind in de buurt.
  4. Rick Riordan – 8 boeken
    Gregory moet de derde plek delen met Riordan. Ik las de volledige Percy Jackson-serie en moet nog de laatste twee delen van de Helden van Olympus-serie.
  5. John Marsden – 7 boeken
    Zijn Morgen toen de oorlog begon-serie bestaat uit zeven boeken en laat ik die nu allemaal hebben gelezen 😉
  6. Jennifer Probst – 7 boeken
    Marsden moet zijn plek delen met Probst van wie ik ook zeven boeken las. Hoewel ik geen groot chicklit-fan ben, ben ik wel fan van Probst!

Van welke schrijver/schrijfster heb jij het meest gelezen?

Geef een reactie

