TTT: Top tien favoriete animatiefilms

Ik was compleet vergeten om een Top Ten on Thursday te schrijven. Deze week is het thema animatiefilms. En dat was best lastig want er zijn zo veel leuke animatiefilms!

  1. De Kleine Zeemeermin
    Ik heb deze film vroeger echt stuk gekeken. Daarnaast vind ik de muziek echt schitterend.
  2. Tarzan
    Nog zo’n film waar de muziek schitterend is. Om deze film kan ik zo verschrikkelijk lachen. Mam, weet je wel zeker dat dit water hygiënisch is? Hahaha, heerlijk !
  3. Tangled
    Een relatief nieuwe film maar zoooooo leuk.
  4. Lilo & Stitch
    Ik heb gewoon een zwak voor Stitch. Ik heb zelfs een paar knuffels van hem op mijn kamer. Ik vind hem zo leukkkkkk! Daarom moest deze film wel in mijn top tien voorkomen.
  5. Despicable Me
    Ja, nog zo’n vreselijk leuke film die ook voor volwassenen de moeite waard is om te kijken. Ik moet alleen nog de Minions kijken maar ik verwacht dat die ook vol heerlijke momenten zal zitten.
  6. De Reddertjes
    Deze film is iets minder bekend maar ik vind het heerlijk. Ik kan zo vreselijk lachen om deze film. Ik vind muisjes spontaan weer leuk.
  7. Tintin /Kuifje
    Deze film is gewoonweg zo mooi gemaakt. Daarnaast heb ik vroeg alle strips gelezen die mijn opa van Kuifje in huis had. Mijn opa was groot fan van kuifje dus hij zal altijd een speciaal plekje hebben vol herinneringen.
  8. Mulan
    Samen met De Kleine zeemeermin behoort Mulan tot mijn favoriete jeugdfilms.
  9. Anastasia
    Ik ben ontzettend geïnteresseerd in het oude Tsaarse Russische rijk. En ik vind het enorm leuk gedaan hoe ze het in deze film hebben gedaan.
  10. Frozen
    Ja, deze kan natuurlijk niet ontbreken. De hit van Disney van de afgelopen jaren. Ik ben vooral fan van de liedjes!

Wat is jullie favoriete animatiefilm?

2 thoughts on “TTT: Top tien favoriete animatiefilms

Geef een reactie

