To-Be-Read September

TBR

Mijn To-Be-Reads lopen meestal op niks uit, daarom heb ik deze maand voor bieb boeken gekozen in de hoop dat ik mij wat meer aan mijn lijstje houd. Maar komende zaterdag vier ik mijn verjaardag, en ik hoop (en verwacht) wel wat boeken te krijgen. Dus wie weet gooi ik mijn lijst weer eens compleet om!

  • Veroordeeld – Karin Slaughter
    In dit boek ben ik al bezig en ik weet gelijk weer waarom ik zo dol ben op Karin Slaughter. Door haar schrijfstijl vlieg ik altijd door het boek heen, lees ik altijd meer dan gepland en ben ik bang om ’s avonds het licht uit te doen!
  • Throne of Glass – Sarah J. Maas
    Ik weet niet zo goed wat er met dit boek is. Het leest lekker weg, het verhaal is leuk maar het pakt me niet zo goed waardoor ik niet zo goed wil doorlezen. Maar ik ga hem absoluut uitlezen deze maand.
  • Eleanor & Park – Rainbow Rowell
    Tsja, deze hype moet ik ook maar eens aan de lijve gaan ondervinden!
  • Vertrouw me – Tahereh Mafi
    Deze serie wil ik nu wel eens uit lezen!
  • Waar het licht is – Jennifer Niven
    Nog zo’n enorm gehypet boek die ik nu ga proberen.
  • Studie van gif – Maria V. Snyder
    Ik las hier laatst wat positieve recensies over die mij erg nieuwsgierig maakten
  • Onvoltooid verhaal – Tatiana de Rosnay
    Haar naam was Sara was fantastisch, maar daarna zakte haar boeken qua niveau toch wat af. Nog steeds prima maar niet meer fantastisch. Toch ben ik erg benieuwd naar wat ik van dit boek zal vinden.

Wat staat voor jullie op de planning komende maand?

3 thoughts on “To-Be-Read September

Geef een reactie

