Wrap-up Augustus 2015

Wrap up

De maand augustus was niet zo’n fantastische leesmaand voor mij. Ik zat een tijdje niet zo lekker in mijn vel en daardoor las ik ook wat minder. Ik vond namelijk terugkomen in Nederland helemaal niet zo fijn als ik had verwacht, ik verlangde enorm terug naar Spanje en moest echt weer aarden in Nederland. Uiteindelijk is de eindstand niet zo slecht als ik had verwacht: 10 boeken waarvan 4 stripboeken. Ik vind het een beetje lastig om stripboeken als volwaardige boeken te rekenen als ze maar 50 bladzijdes hebben.

22303633 cover de nalatenschap

Met Op zoek naar geluk (Recensie) van Jennifer Probst haalde ik mijn Reading Challenge op Goodreads van 50 boeken. Daarna las ik vier stripboeken: De Nalatenschap (Recensie) van Fabrice Colin. Ik vind het ontzettend jammer dat er geen deel drie is, want ik vind het echt een prachtige serie!

12925221 17801799 17190814

Daarna las ik de eerste drie delen van de zieners: De Bastaard, Het Vermogen en Kettricken. Leuk om deze serie nu voor mijn ogen tot leven zien te komen. Toch vind ik de boeken uiteraard mooier, omdat er veel meer details van de wereld in de boeken tot leven komen.

versplinterd 100 people wij leugenaars

Vervolgens kwam ik langzaam weer in een soort van leesritme. Ik las Versplinterd (Recensie)uit, wat ik echt een schitterend boek las wat me met een groot WTF moment achterliet. Ik had echt een moment van: wat moet ik nu?! Ik kon niet anders dan het boek vijf sterren geven. Tevens las ik 100 people who changed the world (Recensie) uit. Een grappig boek voor tussendoor.  Vervolgens las ik weer een WTF boek uit. Ik snap nu eindelijk de ophef over Wij Leugenaars. Komende week zal er een recensie online komen van dit boek.

gabrielle 15060784

Gabrielle, het eerste boek van de Middernacht-serie las ik uit. En ik ben er positief door verrast. Deze serie ga ik zeker doorlezen. Ook hiervoor komt nog een recensie online. Ik eindigde maand met een verhalenbundel, mijn eerste verhalenbundel ooit. Waar we het over hebben wanneer we het over Anne Frank hebben heeft me zowel verrast als teleurgesteld. Sommige verhalen waren schitterend, sommige vielen enorm tegen.

Ondanks dat ik meer had kunnen lezen ben ik tevreden. Geen één boek was teleurstellend. Versplinterd en Wij leugenaars waren mijn favoriete, wat ook niet anders kan met vijf sterren.

Wat hebben jullie deze maand gelezen en was jullie favoriete boek?

Geef een reactie

