The Bedtime Book- Tag

The Bedtime Book – Tag
Ik vond het wel weer eens tijd worden voor een nieuwe boekentag. Deze keer the bedtime book tag, ik vond hem voor het eerst op BookBabbels!

tumblr_mgjhlogZmL1qc9pnwo1_500_large

  1. Welk boek heeft je de hele nacht wakker gehouden, omdat je echt door moest lezen?
    Dat zijn erg vaak thrillers geweest, vooral van Karin Slaughter. Die waren zo vaak ijzingwekkend spannend dat ik ze gewoon moest uitlezen! Daarnaast heb ik zowel The Selection en The One tot diep in de nacht gelezen!
  2. Door welk boek was je bang om te gaan slapen?
    Wederom moet ik de thrillers van Karin Slaughter benoemen. Voor haar boeken heb je absoluut een sterke maag nodig. En ze zijn ook echt angstaanjagend, vooral omdat ze met zoveel details geschreven zijn.
  3. Wel boek zorgde ervoor dat je (bijna) in slaap viel?
    Dit is een hele lastige. Ik denk dat Huiver van Maggie Stiefvater dicht in de buurt komt. Ik heb het boek dan ook nooit uitgelezen, in mijn opinie was het een nogal saai boek.
  4. Op welk boek heb je zo lang gewacht tot het uit kwam, dat je er zelfs onrustig van werd?
    Hahaha, ook dit zijn er nogal wat. Harry Potter en de Relieken des doods behoort zeker tot deze categorie. Ik heb hem zelfs midden in de nacht opgehaald! Daarnaast zat ik ietwat te stuiteren omdat ik toch best wel een tijdje moest wachten op The One en The Heir van Kiera Cass.
  5. Welk boek heeft je perfecte vriendje/vriendinnetje?
    Ja, dit kunnen er ook zo veel zijn! Dean Holder uit Sterrenhemel komt dicht in de buurt. En ook Micha uit The Secret of Ella en Micha maakt een sterke kans. Maar dit verandert om de haverklap!
  6. Welk boek zou je ergste nachtmerrie zijn om in te leven?
    Bijna alle dystopian werelden zijn niet echt een pretje, laten we eerlijk zijn. De 5de Golf lijkt me echt een afschuwelijke wereld. Nooit weten wie je kunt vertrouwen, afschuwelijk!
  7. Welke cover van een boek doet je denken aan de nacht?
    Het Nachtcircus – Erin Morgenstein! Dit vind ik zo’n intrigerende cover! Ook het verhaal zelf is prachtig geschreven.
    het nachtcircus
  8. Welk boek heeft een vreselijke cliffhanger?
    De eerste die me te binnen schiet is The Heir van Kiera Cass. Ik moet echt heel erg snel dat vervolg boek in mijn handen krijgen!!!
  9. Over welk boek heb je daadwerkelijk gedroomd?
    Euhm, Harry Potter maar volgens mij was dat eerder de film. Want ik had echt een afschuwelijke droom over Sneep.
  10. Welk monster uit een boek zou je nooit onder je bed willen vinden?
    Brrr, zowel in de boeken als in de films krijg ik kippenvel van die wezens. Ik denk dat deze wezens echt het meest afschuwelijk is.

Welk boek heeft jullie tot diep in de nacht wakker gehouden?

4 thoughts on “The Bedtime Book- Tag

  1. Wat een ontzettend leuke tag! Deze zou ik ook wel eens willen doen, even nadenken het boek dat mij tot diep in de nacht heeft wakker gehouden.. Ik denk het boek Clockwork Princess, het moest gewoon uit!!

    Like

Geef een reactie

