TTT: Top Tien Witte Boeken

Het is weer tijd voor Top Ten on Thursday, georganiseerd door Emmy van zonenmaan! Deze week is het thema witte boeken. Eindelijk kan ik aan de kleurencombinatie meedoen omdat ik mijn boekenkast weer tot mijn beschikking heb. De boeken staan in willekeurige voorkeur, met verschillende genres en sommige gelezen en andere ongelezen.

wit 1

  1. If I stay – Gayle Forman
    Ik hou van dit boek. Het heeft me echt om ver geblazen. En de film vond ik meesterlijk!
  2. Churchill – Roy Jenkins
    Een biografie over een bijzondere leider. Hij heeft Groot-Brittanië door de tweede wereldoorlog geloodst. Vorig jaar bracht ik in Londen een bezoek aan
  3. De Gouden Lelie – Richelle Mead
    Dit is deel drie in de Alchemisten serie van Richelle Mead. Ik moet die boek nog lezen, aangezien ik eerste nog de Vampire Academy boeken moet uitlezen. Misschien niet helemaal wit maar hij sprong er voor mij wel uit.
  4. Het Boek des Levens – Deborah Harkness
    Het derde deel in de All Souls trilogie. Ik ben bezig de eerste twee delen te herlezen zodat ik eindelijk deel drie kan lezen. Deel één las ik afgelopen jaar al, deel twee volgt snel.
  5. I’ll give you the sun – Jandy Nelson
    Lovende recensies, maar zelf moet ik dit boek nog lezen. Ik ben erg nieuwsgierig.
    wit 2
  6. Throne of Glass – Sarah J. Maas
    Die cover! Schitterend. Ik ben dit boek op het moment aan het lezen.
  7. Crown of Midnight – Sarah J. Maas
    Het vervolg op Throne of Glass, en weer zo’n schitterende cover!
  8. Haar naam was Sarah – Tatiana de Rosnay
    Een van de meeste bekende romans over de Tweede Wereldoorlog/Holocaust. Een erg indrukwekkende roman en absoluut het lezen waard.
  9. A Thousand Pieces of You – Claudia Gray
    Dit vind ik zo’n schitterende cover maar ik weet nog niet of het verhaal ook zo mooi is. Het klinkt in ieder geval veel belovend.
  10. The White Princess – Philippa Gregory
    Dit boek las ik op vakantie en viel nogal tegen zoals binnenkort in een recensie te lezen is.

Wat is jouw favoriete witte boek?

Geef een reactie

