Ice Cream Tag

Ik vond het wel weer eens tijd worden voor een tag. Ik kwam bij Kwante in Wonderland de Ice Cream Tag tegen. Nou, die is wel toepasselijk met dit lekkere weer!

  1. Pindakaas: noem een lange boekenserie die je wel leuk lijkt, maar die je waarschijnlijk toch niet gaat lezen.
    Wetten van de magie. Een onwijs dikke fantasy serie, van 15 delen van allemaal van de rond 800 bladzijdes.
  2. Chocolade: noem een boek die je meerdere keren kan lezen zonder dat het gaat vervelen.
    Harry Potter en de Relieken des doods. Toevallig laatst nog herlezen en het blijft niet vervelen! Heerlijke boeken.
  3. Pistache: noem een boek met een groene cover.
    Since you’ve been gone – Morgan Matson
    18189606
  4. Aardbei: welk boek heeft volgens jou het leukste liefdeskoppel?
    Pfff, er zijn zoveel leuke stellen. Tessa en Hardin uit de After serie vind ik erg leuk(ook al is een gezonde relatie iets anders). Maar ook Claire en James uit de Outlander serie. En zo zijn er nog wel wat koppels te vinden die onwijs leuk zijn.
  5. Citroen: noem een boek met een zuur einde.
    Deel drie van de Delirium serie: Requiem door Lauren Oliver. Zoveel vragen, ik had echt even van “dit kan toch niet het einde zijn?”
  6. Mint: welk kinderboek vond je vroeger helemaal geweldig?
    Na even navragen bij mijn moeder: Jip en Janneke. Vooral het verhaaltje dat ze ruzie hadden, schijn ik nogal vaak te hebben gevraagd.
  7. Vanille: wat is je favoriete “classic”?
    Pride and Prejudice – Jane Austen. Al moet ik eerlijk bekennen dat ik voor de rest (nog) weinig classics heb gelezen.
  8. Slagroom: noem een heel erg lang/dik boek dat je snel uit had.
    Terugkeer naar Inverness – Diana Gabaldon. Meer dan 800 pagina’s binnen een week uit.
One thought on “Ice Cream Tag

Geef een reactie

