Update: Reading Challenge

Ja, ik heb mijn challenge van Goodreads gehaald. Ik heb dit jaar vijftig nieuwe boeken gelezen. Wow, ik heb nog nooit zo snel mijn challenge gehaald! Ik heb nog even getwijfeld of ik mijn challenge omhoog wou gooien. Ik heb dat niet gedaan. De rest van het jaar heb ik het namelijk druk genoeg met studie en bestuur doen. Lezen doe ik voor mijn plezier en niet moeten, moeten omdat ik anders mijn challenge niet haal.

unnamed

Maar ik had dit jaar niet alleen de Goodreads challenge. Ik doe ook mee aan de reading challenge van sugar pop!

reading challenge

Ook met deze challenge schiet ik al aardig op. De volgende punten moet ik nog zien te verwezenlijken:

  • A classic romance
  • A book with a number in the title
  • A funny book
  • A book of short stories
  • A book a friend recommended
  • A Pulitzer Prize-winning book (ik heb hiervoor “Als je het licht niet kunt zien” gereserveerd)
  • A book that scares you
  • A book more than 100 years old
  • A book you were supposed to read in school but didn’t
  • A book that came out the year you were born
  • A book with bad reviews
  • A book with a love triangle
  • A book that made you cry (Dit wordt een lastige want ik huil praktisch nooit bij boeken)
  • A book set during christmas
  • A book written by an author with the same initials
  • A play
  • A banned book
  • A book based or turned into a TV show
5 thoughts on “Update: Reading Challenge

  1. Wauw, dat gaat lekker! Goed gedaan zeg! Je hebt flink het tempo erin gehad als je nu al aan de 50 zit! En ook al verhoog je expres je reading challenge niet; ik benieuwd hoeveel je er aan het eind van dit jaar hebt gelezen. Je hebt immers nog een flinke klus aan die challenge van sugar pop! 😉

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

