Wrap-up Juli

Wrap up

Ja de maand juli zit er alweer op. Juli was voor mij de maand dat ik na vijf maanden weer terug naar Nederland kwam. Ik was wel geteld tien dagen in Nederland voordat ik weer vertrok, terug naar Spanje. Ik heb onwijs genoten van Ibiza en ben heerlijk ontspannen teruggekomen. Maar ik heb ook genoeg gelezen in juli, namelijk 10 boeken:

2954473 exodus 3 22303633

Ik begon de maand met Harry Potter en de Relieken des Doods die ik herlas. Ik was ontzettend veel details vergeten maar ik blijf het een heerlijk boek vinden. Vervolgens las ik De Exodus (Recensie), een leuk stripboek. Op zoek naar het onmogelijke (Recensie) was mijn volgende boek, omdat ik af en toe wel van een chicklit tussendoor houd.

20980941 10198403 12326627

Daarna las ik Inside HBO’s Game of Thrones: season 3 & 4. Een heerlijk inkijkje achter de schermen van een van mijn favoriete series. Een echte mustread voor de diehard Game of Thrones fans onder ons. Hierna las ik Zwanenmeer. Een thriller van Unni Lindell en weer eens iets anders. Ik begin steeds meer fan te worden van Lindell, van wie ik begin dit jaar ook Honigval las. The White Princess was het volgende boek wat ik las. Dit boek viel me nogal tegen en vind ik het minste boek van Philippa Gregory. De recensie komt snel online.

23128775 18948910 23449577

Zijderups van Robert Galbraith oftewel J.K. Rowling was het volgende boek. Wederom een ijzersterke thriller maar wel ietsjes minder dan Koekoeksjong. Daarna las ik twee New-Adults achter elkaar. In The Temptation of Lila and Ethan kon ik eindelijk het verhaal van Lila en Ethan lezen. Ik heb ervan genoten maar ben er niet door omver geblazen. Eindelijk las ik Sterrenregen. Het tweede deel in de losing hope serie. Ik heb hardop moeten lachen om dit boek en een absolute aanrader.

21525924

Ik eindigde met een historische roman over de Rozenoorlog. Maar nu eens een keer van een andere schrijver dan Philippa Gregory: Stormvogel. Een sterke roman en ik ben zeker benieuwd naar het volgende deel.

Wederom weer een goede leesmaand! Lekker versschillende soorten boeken gelezen. The White Princess was mijn minst favoriete boek van deze maand. En mijn favoriet is… Sterrenregen.

2 thoughts on “Wrap-up Juli

Geef een reactie

