TTT: Top Tien boeken die ik op de gok heb gekozen

Wederom weer tijd voor een TTT die Emmy van zonenmaan organiseert. Ik heb al een tijdje niet meegedaan maar deze keer vond ik het weer tijd worden om mee te doen. Deze week is het onderwerp boeken die je op de gok hebt gekozen:

  1. Nachtschade – Andrea Cremer
    Dit was een van de eerste boeken die ik las op mijn e-reader en ik had er eigenlijk nog nooit van gehoord. Het was een goede keuze want ik heb enorm genoten van deze serie.
  2. De Huwelijksdeal – Jennifer Probst
    Normaal ben ik absoluut geen chicklit fan maar dit boek zag er zo leuk uit dat ik hem wel moest proberen. En dat is goed uitgevallen want ik ben fan van deze schrijfster geworden.
  3. The Selection – Kiera Cass
    Dit was absoluut een coverbuy. En wat een goede keuze. Ik ben echt verslaafd aan deze serie geraakt en het is één van mijn favoriete series geworden.
  4. Delirium – Lauren Oliver
    Dit boek kwam ik tegen op een rommelmarkt en sprak me gelijk aan. Voor de rest had ik eigenlijk nooit wat over dit boek gehoord maar ik besloot hem mee te nemen. En ik las hem binnen twee dagen uit. Absoluut een goede keuze geweest.
  5. Beautiful Disaster – Jamie McGuire
    Dit kwam ik tegen in een goedkope boekenwinkel en de achterflap sprak me wel aan. En wat een heerlijk boek. Ik ben absoluut fan geworden van deze schrijfster!
  6. Allerzielen – Deborah Harkness
    Deze kwam ik tegen in de bibliotheek en die besloot ik mee te nemen om eens te kijken of het wat zou zijn. Ondertussen staat dit boek zeker in het lijstje van mijn favoriete boeken ever.
  7. Partials – Dan Wells
    Dit boek heb ik vorig jaar gekocht omdat de achterflap me enorm aansprak. Voor de rest heb ik eigenlijk bijna nooit iemand over dit boek gehoord. Ik moet hem nog steeds lezen.
  8. Een Verschrikkelijke Schoonheid – Libba Bray
    Dit boek las ik al jaren geleden voordat het een hype werd.
  9. Angel – L. A. Weatherley
    Dit boek kocht ik al weer een hele tijd geleden tweedehands maar nog steeds niet gelezen. Toen ik hem kocht had ik eigenlijk nog niks over dit boek gehoord maar de achterflap sprak me aan.
  10. Angelology – Danielle Trussoni
    Dit boek kocht ik ooit bij waterstones maar het viel me ontzettend tegen. Dit boek op gok was dus een flop voor mij.

Welk boek hebben jullie op de gok gekozen?

One thought on “TTT: Top Tien boeken die ik op de gok heb gekozen

Geef een reactie

