Ik ga op vakantie en neem mee…

Ja, ik zit nu(als alles goed gaat) ergens op een mooi strand met een boek erbij op Ibiza!!!
Maar bij mij is het altijd een drama welke boeken ik mee wil. Mijn zusje heeft dilemma met kleding, maar daar ben ik altijd heel erg makkelijk in. Mijn dilemma, welke boeken neem ik mee?? Want ik mag dan een e-reader hebben waar ik dol op ben, echte boeken blijven toch het fijnst!

De volgende boeken neem ik mee:

  • Zijderups – Robert Galbraith
  • The White Princess – Philippa Gregory
  • Throne of Glass – Sarah J. Maas
  • Een Dans met Draken, deel één: Oude Vetes, Nieuwe Strijd – George R.R. Martin
  • De Brug der Tijden, eerste boek: Water & Vuur – David Hair
  • Stormvogel – Conn Igulden
  • Op zoek naar geluk – Jennifer Probst
  • Middernacht, eerste boek: Gabriella – Lara Adrian

Oké, misschien zijn dit toch te veel boeken, maar ik ben gewoon een ramp in kiezen!
Misschien zo toch nog maar iets uit mijn koffer trekken…

One thought on “Ik ga op vakantie en neem mee…

Geef een reactie

