Vakantie…

Ja, ik weet het. Ik ben pas net terug in Nederland, maar ik ga alweer weg. Op het moment dat deze post verschijnt ben ik net een dagje op het schitterende eiland Ibiza! Ik heb hier de afgelopen twee jaar ook al de zomer doorgebracht en ik ben verliefd. De mensen zijn super aardig, het eiland is gewoon weg schitterend, de stranden zijn erg chill en daarnaast is het niet zo duur(ondanks wat mensen denken).

Ik ga dus lekker drie weken op een bedje aan het strand/ zwembad liggen met lekker veel boeken. Naast mijn e-reader, waar nog genoeg op staat, neem ik ook nog een paar “echte” boeken mee. Welke? Dat zie je morgen!

Er zullen dus wat minder blogs verschijnen de komende weken. Ik heb wel een paar recensies ingepland, en ook nog een lijstje en tag hier en daar, maar veel zijn het er niet!

Fijne vakantie!!!

Wat zijn jullie vakantie plannen?

Geef een reactie

