Super Six Saturday: Super 6 genre boeken(fantasy)

Elke week komt er een Super Six Saturday online, georganiseerd door BookBabbles.

  1. Het Laatste Rijk – Brandon Sanderson
    Ik heb deze boeken al vaker genoemd maar ik vind het een echte aanrader. De fantasy die erin voorkomt vind ik erg origineel en het verhaal zit goed in elkaar.
  2. Dromendochter – Laini Taylor
    Nog zo’n super sterk fantasy boek.
  3. De Duistere Kant van Mara Dyer – Michelle Hodkin
    Prachtig boek.
  4. Het Spel der Tronen – George R. R. Martin
    De uitwerking van deze wereld is gewoon weg fantastisch. En dan het fantasy element van de boeken: draken. Zo super beschreven!
  5. Harry Potter – J. K. Rowling
    Dit boek kan natuurlijk niet ontbreken in deze lijst. Deze serie staat absoluut op mijn all-time favorite lijst van boeken.
  6. Het Oog van de Wereld – Robert Jordan
    Je hebt fantasy en je hebt high-fantasy. Dit boek behoort absoluut tot de laatste categorie. Ik vond het echt een fantastisch boek ook al snap ik soms echt niet wat ik heb gelezen. Ik heb ook geen flauw idee welke kant het op gaat.
Geef een reactie

