SSS: Super 6 boeken die op mijn verlanglijstje staan

Ik ben eind augustus jarig en heb stiekem al wat boeken uitgekozen die ik graag zou willen. Ik heb een beetje vals gespeeld want er staan twee boxen tussen 😉

  1. The Daughter of Smoke and Bone trilogy – Hardcover Box
    20706293
  2. Het Drievoudig Verbond – Conn Igulden
  3. The World of Ice and Fire
    IibDqjf
  4. Boeken van de Barnes And Noble leatherbound classics(ik ben niet kieskeurig als het gaat om deze boeken)
    85535512
  5. The Queen of Tearling – Erika Johansen
  6. Harry Potter boxset Hardcover
    20141103_132230

Ik heb er natuurlijk nog veel meer maar deze boeken wil ik erg graag in mijn bezit krijgen.

Geef een reactie

