Wrap-up Juni

Wrap up

Wow, deze maand is veel te snel gegaan. Juni stond voor mij in het teken van mijn laatste maand in Spanje, de laatste tentamens, nog wat reizen en vooral gewoon enorm genieten want deze ervaring vergeet ik nooit meer. Twijfel je over een semester in het buitenland. Gewoon DOEN. Het is een fantastische ervaring die je nooit meer vergeet!
Als deze post online komt ben ik in Sevilla, maar heb ik al afscheid genomen van mijn erasmus vrienden. Nog een paar dagen en ik ben dan weer terug in Nederland.

Maar naast alle andere activiteiten deze maand heb ik ook gelezen. En hoe, ik las NEGEN boeken. Meer dan ik had verwacht(net zoals vorige maand). Van de meeste boeken staat nog geen recensie online maar ik beloof dat zo snel mogelijk goed te maken!
Klik op de covers voor de goodreads pagina.

3073153 25477526 25256153

Ik begon de maand door eindelijk Het Oog van de Wereld door Robert Jordan uit te lezen. Het heeft me een tijdje gekost maar wat een super goed boek, ook al snap ik nog steeds weinig van wat ik heb gelezen 😉 Daarna las ik De Baby’s van Mauthausen (Recensie) wat me bij mijn strot greep en niet meer los liet. Vervolgens las ik binnen een dag De Leerling (Recensie) uit. Welliswaar geen hoogstand boek, maar wel lekker om gewoon even tussendoor te lezen.

860132712796941 17370798

Ik herlas Morgen toen de oorlog begon door John Marsden. Dit is een van mijn favoriete boeken uit mijn jeugd en nog steeds vind ik het een heerlijk boek. Daarna las ik een historische roman die zich in Spanje afspeelde: The Queens Vow. Wat ik erg leuk boek vond, maar de schrijfstijl me toch niet helemaal aansprak. Ook las ik The Secret of Ella and Micha. Jessica Sorensen is hard op weg om een van mijn favoriete schrijfsters te worden.

18910431 9200000035749235 13047090

Ik was zo verslaafd dat ik maar gelijk aan het vervolg begon: The Forever of Ella and Micha. Niet zo goed als deel één, maar nog steeds een heerlijk boek. Ook las ik het vervolg van De Leerling: De Debutante. Ik vond het beter dan deel één maar nog steeds niet super hoogstaand. Maar dat hoeft ook niet altijd! Het laatste boek dat ik deze maand uit las was Onyx. En wat een knaller was dat. Ik ben gelijk overgegaan op Opal en misschien dat ik die nog uit red voor juni over is.

Al met al dus geen verkeerde lees maand. Mijn reading challenge op Goodreads staat op 40 van de 50 boeken, 16 boeken voor op schema. Geen zorgen dus 😉
Ik ben nu al benieuwd wat juli mij brengt aangezien ik halverwege juli weer vertrek. Ditmaal op een zonvakantie. Genoeg tijd om te lezen dus 😉

One thought on “Wrap-up Juni

Geef een reactie

