Ik Ben Terug!!!

Jaaaaa, ik ben weer terug in Salamanca. De afgelopen dagen bracht ik voornamelijk door op het strand!
Heerlijk!!!! Zon, zee en strand! Wat wil je nog meer?!

18024_10207250222879848_4406057932027053805_n

Dit was de zee voor mijn appartement! 
Ook bezochten we Cadiz en Gibraltar. Vooral Gibraltar was een avontuur. Op the Rock of Gibraltar lopen namelijk apen vrij los. Heel erg leuk om te zien.
Nou ja, totdat ze je aanvallen!!!

11053338_910948832280614_8901974049593589670_n

De befaamde aap 😉

Hij was nogal geïnteresseerd in mijn slush puppie, maar uiteindelijk heb ik het voor mezelf weten te houden 😉
Met alles was het absoluut een heerlijke trip waarvan ik ontzettend heb genoten en ontspannen!
Nu ben ik bezig met mijn laatste dagen hier in Salamanca, spullen inpakken, afscheid nemen enzovoort.
Dan ga ik maandag nog voor een paar dagen naar Sevilla!
En dan ben ik over iets meer dan een week weer in Nederland(bizar)!

Liefs,

Geef een reactie

