Currently Reading #2

Het is weer eens zover, ik ben met drie boeken tegelijk bezig. Soms heb ik van die buien waarin ik van alles tegelijk lees. In zo’n bui ben ik nu.

1) Opal – Jennifer L. Armentrout
Door de cliffhanger op het einde van Onyx wilde ik gelijk doorlezen! Ik vind het een ontzettend leuke serie vol actie, humor en drama. Ik snap niet waarom deze serie niet bekender is in Nederland, zeker omdat het in het buitenland HOT is.

“He was such an asshole, and I loved him.”

2) Winter of the World – Ken Follet
Dit boek staat op mijn TBR voor deze maand. Ik ben nu op bladzijdes 148, maar ik weet niet of ik het zo goed vind als deel één (Fall of Giants). Ik denk dat het nog wel even gaat duren voor ik dit boek uit heb.

3) In Europa – Geert Mak
Dit boek begon ik tijdens mijn examens, omdat het niet zo spannend kan worden dat je het in één ruk uit wil lezen 😉
Ik verwachtte vrij weinig van het boek, maar het heeft mij positief verrast. Niet dat ik het in één ruk uit wil lezen, maar het leest best lekker weg. Trouwens, ik verwacht best een tijdje over dit boek te doen.

Wil je precies in de gaten houden wat ik lees, voeg me dan op Goodreads toen.

Lezen jullie wel eens meerdere boeken tegelijk?

2 thoughts on “Currently Reading #2

Geef een reactie

