SSS: super 6 auteurs waar ik nog nul boeken van heb gelezen, maar dat wel wil.

Het is weer zaterdag dus dat betekent dat het weer tijd is voor een Super Six Saturday(georganiseerd door Book Babbles). In het begin vond ik zes namen heel erg lastig te verzinnen, uiteindelijk kwam ik er op tien! Ik heb het tot zes terug weten te dringen.

  1. Sarah J. Maas
    Schrijfster van Throne of Glass. Ik heb deel één en twee al, maar ben nog niet aan de boeken toegekomen maar ik ga deze boeken zeker lezen.
  2. Katie McGarry
    Ik heb al één boek van haar en haar boeken staan al heel lang op mijn TBR.
  3. Chris Colfer
    Nog een schrijver wiens boeken al te lang op mijn TBR staan. En ik vind hem in Glee zo ontzettend leuk.
  4. Wendy Higgins
    Ja ook haar boeken staan al een tijdje te wachten om te worden gelezen. Maar ze gaan absoluut gelezen worden.
  5. D. Robb
    De enige reden dat ik nog niet begonnen ben is dat ze steeds deel één bij de bibliotheek te vinden is. Maar ik wil haar boeken absoluut een kans geven.
  6. Marie Lu
    Ook hier heb ik al twee boeken van in de kast staan. En ze gaan absoluut gelezen worden.

Welke schrijvers willen jullie nog graag lezen?

Geef een reactie

