Persoonlijke Update: Reizen

Zoals ik al eerder heb verteld, woon ik op het moment in Spanje. Over drie weken(dat gaat veel te snel) vlieg ik terug naar Nederland maar voordat ik weg ga staan er nog een paar leuke dingen op het programma.

Zo reis ik morgen naar Cadiz voor een paar dagen. Ik ben dus wat minder bereikbaar, maar ik heb een paar leuke blogs voor jullie klaar staan!

Hasta Luego,

Roos

P1080397

Deze foto is gemaakt op een trip een paar weken geleden in het Alhambra, Granada!

Geef een reactie

