SSS: Super 6 all-time favoriete auteurs

SSS: Super 6 all-time favoriete auteurs

Elke week organiseert BookBabbles een Super Six Saturday. Alleen kwam die van deze week pas vandaag online, dus vandaar dat het een dagje later is.

  1. J. K. Rowling
    Natuurlijk moet zij op één. Niet alleen zijn haar Harry Potter boeken fantastisch, ook haar andere boeken vond ik erg goed. Zowel Een Goede Raad, als Koekoeksjong dat zij onder een pseudoniem schreef. Alleen Zijderups moet ik nog lezen.
  2. Philippa Gregory
    Ik heb al haar boeken over de Tudors en de Rozenoorlog. Ik vind haar echt een goede schrijfster die ook constant blijft in haar schrijfstijl.
  3. Kiera Cass
    Haar boeken mogen dan niet cultureel hoogstaand zijn, ik ben gewoon verslaafd aan haar boeken. Daarnaast is ze een ontzettend leuk en grappig mens.
  4. Jessica Sorensen
    Ik heb pas één boek uitgelezen en ben bezig met deel twee maar ik vind ze echt verslavend. En ik weet zeker dat ik haar andere boeken ook allemaal ga lezen.
  5. Karin Slaughter
    Wauw, deze schrijfster is zo goed in thrillers. Echt huiveringwekkend hoe ze dat steeds weer bedenkt. Ik heb al haar boeken verslonden. Het zijn echte aanraders voor wie op zoek is naar een goede thriller.
  6. Rick Riordan/Juliet Marillier
    Beide schrijvers zijn ontzettend goed en ik kan niet kiezen dus vandaar een gedeelde plek. Beide schrijven over mythes. Riordan over de Griekse en Romeinse en Egyptische Goden, terwijl Marillier de Ierse mythes aanhaalt in haar verhalen. Van beide schrijvers ben ik gewoon ontzettend fan!

Wat zijn jullie favoriete schrijvers?

2 thoughts on “SSS: Super 6 all-time favoriete auteurs

  1. Dank je wel voor de tips ivm Cass en Sorensen.
    Voor mij zijn ook Rowling en Philippa Gregory bij mijn favorieten. Daarnaast lees ik heel graag Khaled Hosseini en Maeve Binchy.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

