TBR – juni 2015

TBR

Meestal werk ik niet met TBR maar ik ga het toch proberen want zo wordt ik gedwongen (eindelijk) bepaalde boeken te lezen

  1. Winter of the World – Ken Follett
    Het vervolg op Fall of Giants. Een boek van bijna duizend pagina’s dus daar moet ik wel even zoet mee zijn. Dit deel speelt zich af tijdens de Tweede Wereldoorlog. Ik ben benieuwd of het deel één kan evenaren.
  2. Stad van Glas – Cassandra Clara
    Ik heb voor mezelf besloten meer series uit te lezen. Hier heb ik al een begin mee gemaakt door eindelijk Samensmelting uit te lezen. In de afgelopen maanden herlas ik al Stad van Beenderen en Stad van Vuur maar dit deel heb ik nog niet eerder gelezen. Ik ben erg nieuwsgierig.
  3. The Secret of Ella and Micha – Jessica Sorensen
    Deze komt hopelijk komende week of de week daarop binnen want hij was zo spotgoedkoop bij bookdepository. Ja dan kan je hem haast niet laten liggen!
  4. A Thousand Pieces of You – Claudia Gray
    Ja dit boek stond vorige maand ook al op mijn TBR maar ik had er geen zin in. Misschien dan toch maar deze maand. Ook omdat dat het vervolg snel uitkomt! (En die cover!!!!)

Voor de rest zal ik gewoon kijken waar ik zin in heb. Daarnaast ben ik van plan komende maand nog een beetje door Spanje te reizen, veel formulieren in te vullen voor erasmus, mijn koffer in te pakken en vooral gewoon te genieten van mijn laatste maandje hier in Spanje want ik heb nog absoluut geen zin om terug te gaan!!! Dus het valt nog te bezien hoeveel boeken ik ga lezen komende maand.

One thought on “TBR – juni 2015

Geef een reactie

