Super Six Saturday: super 6 boeken waar ik in wil beginnen maar niet durf

Elke week organiseert BookBabbels een nieuwe super six op zaterdag. Dit is mijn top 6 van boeken waar ik in wil beginnen maar om de een of andere reden niet durf:

  1. Clockwork Angel – Cassandra Clara
    Alle drie de boeken staan al een tijdje in mijn kast. Ik hoor alleen maar positieve verhalen over deze boeken, maar… toch durf ik er niet in te beginnen. Dit jaar moet ik van mezelf toch maar eens op z’n minst deel 1 gaan lezen!!!
  2. Take me on – Katie McGarry
    Staat al eeuwen op mijn TBR én mijn e-reader! Maar nog steeds ongelezen, maar waarom? Ik ben toch een beetje bang dat hij tegenvalt!
  3. Vertrouw me – Tahereh Mafi
    Ik weet nog niet of ik klaar ben om deze serie te beëindigen.
  4. Cress – Marissa Meyer
    Omdat ik weet dat ik nog een lange tijd moet wachten tot deel vier in de serie uitkomt.
  5. Fangirl – Rainbow Rowell
    Nog zo’n enorm gehyped boek wat al een jaar in de kast staat, maar door al de hype eromheen houdt me iets toch tegen.
  6. Lola and the boy next door – Stephanie Perkins
    I loved Anna, maar toch durf ik niet in Lola te beginnen!

In welk boek durf jij niet te beginnen?

Geef een reactie

