TBR – Mei

Mijn To-Be-Read voor Mei

Wat ben ik van plan te lezen in mei? Ik ben niet echt een planner qua boeken, meestal lees ik waar ik zin in heb, maar de volgende boeken zou ik graag willen lezen in mei. Ook al wordt het wel een beetje lastig omdat ik examens heb en ook nog eens in het Spaans.

  1. Het Vuur van de Herfst – Diana Gabaldon
    Ik ben er al in begonnen en wil hem graag uitlezen in mei.
  2. De hut van oom Tom – Harriet Beecher-Stowe
    Dit boek zal ik persoonlijk niet zo snel oppakken maar voor een van mijn tentamens, geschiedenis van de Verenigde Staten, moet ik het boek lezen.
  3. The Heir – Kiera Cass
    Ja, eindelijk komt hij uit. Ik heb zo super veel zin in dit boek. De andere boeken heb ik alle drie binnen enkele dagen verslonden en ik ben benieuwd of ik weer zo verliefd word op deze wereld. En die cover!!!!!!!!!!!!!!!!

Deze drie boeken wil ik sowieso lezen. Maar als ik nog tijd over heb wil ik of A Thousand Pieces of You – Claudia Gray lezen of The Coincidence of Callie and Kayden – Jessica Sorensen. Het liefst natuurlijk allebei maar eentje is ook goed.

Geef een reactie

