TTT: personages waar ik mij het best mee identificeer

TOP TEN THURSDAY
Top Tien personages waar ik mij het best mee identificeer.

Emmy, van zonenmaan.net, maakt elke week een Top Ten Thursday. En al maanden lees ik met veel plezier de TTT van anderen. Nu wou ik dus zelf ook een maken. En toen zag ik de opdracht: top tien personages waar ik me het best mee identificeer. O fijn, gelijk een pittige TTT. Maar ik heb het beste geprobeerd er van te maken.

1.Hermelien – Harry Potter
Hermelien is slim en leest enorm veel. Ik ben gek op lezen, ben geïnteresseerd in veel verschillende onderwerpen en ik vind studeren best fijn(ondanks dat ik er af en toe over loop te klagen).

2.Rose – Vampire Academy
Rose gaat voor haar beste vriendin door het vuur. En voor mijn beste vrienden ben ik een hele loyale vriendin die veel voor ze overheeft.

3.Anna – Anna and the French Kiss
Anna heeft een passie voor films. Ik heb die passie ook maar bij geld die vooral voor boeken. Ook al ben ik ook gek op films en series.

4.Peeta – De Hongerspelen
Peeta laat zich niet veranderen door de spelen. Hij blijft dicht bij zichzelf staan. Wat ik ook doe, ik probeer altijd dicht bij mezelf te blijven.

5.Katniss – De Hongerspelen
Katniss haar liefde voor haar familie.

6.Cath – Fangirl
Fangirl??? Ik???? Welnee :p oké, misschien een klein beetje heel erg.

7.Annabel – Percy Jackson/Helden van Olympus
Annabel geeft niet snel op. Ik geloof graag dat ik ook zo ben.

8.Katy – Lux
Ze schrijft een blog. Moet ik nog meer zeggen 😛

9.Mia – Wacht op mij
Mia probeert ondanks wat haar is overkomen toch nog het beste uit het leven te halen. Dan heb ik niet mijn familie verloren maar wat er ook gebeurd ik probeer altijd het beste uit een situatie te halen.

10.Cassie – De 5e golf
Cassie kan zich goed aanpassen aan nieuwe situaties. Ik heb zelf geen moeite met me aanpassen aan situaties of aan andere landen. Daar ben ik wel achter gekomen sinds ik in Spanje woon.

Volgende keer hopelijk een makkelijkere TTT!!!

Geef een reactie

