Book Wrap-up April

Book Wrap-up in April

Ik heb deze maand vier boeken gelezen, want denk ik normaal is voor mij. Soms lees ik iets meer, andere keren iets minder. Van deze vier boeken, heb ik één boek herlezen.

Als eerste las ik To all the Boys I’ve Loved Before(Jenny Han). Een heerlijk, luchtig boek. Als je van contemporare young-adults houdt, als in de trant van Anna and the French Kiss of Since You’ve Been Gone, geef dit boek dan vooral een kans. Daarna las ik Dichtbij Diana(Paul Burrell). Burrell was jarenlang de butler van prinses Diana. Dit is zijn tweede boek en gaat vooral over de laatste maanden van Diana’s leven. Het geeft een intiem inkijkje in het leven van de prinses en de intieme (vriendschappelijke en professionele) relatie die de twee onderhielden. Vervolgens herlas ik Allerzielen(Deborah Harkness). Ik denk dat ik dit boek echt wel onder mijn favoriete boeken schaar. De tweede keer was het net zo goed als de eerste keer dat ik het las en verveelde ik me geen moment. Als laatste las ik Fall of Giants(Ken Follett).

In totaal dus 4 boeken, want deze maand neerkomt op 2.308 pagina’s. Niet verkeerd dus.

Geef een reactie

