Hallo wereld!

Mijn naam is Roos en ik ben een ware boekverslaafde. Ik ben 20 jaar oud, studeer geschiedenis aan de universiteit van Groningen. Momenteel zit ik voor een semester in Spanje om daar te “studeren”.

Lezen is een van mijn favoriete bezigheden. Ik heb dan ook eigenlijk altijd een boek in mijn tas zitten, is het geen fysiek boek dan wel mijn e-reader. Daarnaast ben ik gek op reizen en leuke dingen doen met vrienden(uitgaan, samen eten).
Ik lees veel verschillende soorten genres; waaronder young-adult, new-adult, fantasy, romans en geschiedenis boeken(zowel fictie of non-fictie). Er kan wel gezegd worden dat ik praktisch alles lees. Ik lees zowel in Nederlands als Engels, daar heb ik geen enkel probleem mee.

Ik zal naast reviews en andere boek gerelateerde artikelen, ook artikelen over films of plekken waar ik kom posten. Maar boeken zullen het belangrijkste blijven.

Je kan me ook vinden op Goodreads .

Liefs,

P1080904

Geef een reactie

